think of all the stories that we could have told

Kategori:

hallå där!
igår var jag ju upp på toppen med alla brandmänsfamiljer i glommers! var ändå typ mysigt och jag var så tät i näsan så jag kände ingen lukt som tur var! det roligaste av allt där uppe var att det var en tipsrunda, och gissa vem som vann? jag! haha jag hade bara ett enda rätt, så det var lite pinsamt..
ja men sen nästan direkt jag kom hem så var min kompis melissa här och vi såg x-factor (typ hundrade gången för mig, men kan inte bli less!) och sen så blev klockan drygt halv tolv och jag höll typ på att somna, så vi beslöt oss för att lägga oss, sen så kunde vi inte sova så vi for ut i regnet och åkte runt med mopparna, for bland annat och hämta loise, sen körde vi en stund till och for hem, klockan hann bli halv fyra innan vi somna, hahah!
nu så har melissa farit, eller för ett tag sen, så jag har suttit här själv i mitt rum, har lyssnat på musik och bara kollat runt! på ett tag så ska jag nog vara med clara och marran, men vi ser väl!
en bild från förra året, saknar halverst de mörka håret men vill ändå ha kvar mitt ljusa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: