back on track!

Kategori: Vardag

hej där allihopa! är tillbaka som alla kanske märker, kändes kul att blogga nu för stunden, eller iaf skriva av sig lite grann nånstans så då är jag tillbaka här! :)
har sen sist, en månad tillbaka hunnit med rätt så mycket, gått ut nian, sommarjobbat klart på ett jobb och senaste roliga grejen som hände var väl idag då jag klarade am-kortet, känner mej rätt så grym ändå!
sommaren är här, fast den ändå nästan är slut? det känns nästan som de då snart halva sommarlovet har gått, fast jag kommer väl ändra min uppfattning till slut!
till hösten börjar jag då första året på gymnasiet, där jag antar att jag kommit in på samhälls då! så kommer gå i en liten klass fast tror ändå inte det gör nå, men allra helst vill jag ha tillbaka nian, för våran klass var så bra, eller folket var det, totally awesome! ja då vet ni!
nu så ska jag försöka göra nåt kul, innan jag dör av tristess.. vi hörs allihopa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: