stockholm, school, tired!

Kategori: Vardag

hejsan alla! som ni ser så tog jag bort min design helt, och det var för det var de roligaste och fulaste jag nånsin hade sett! att jag verkligen kan tycka att jättefula bilder på mej är snygga för stunden är faktiskt lite lustigt!
har inte skrivit nåt sen klassresan, och jag kan bara säga det att jag har aldrig haft det bättre, hur roligt som helst var det! bland annat så var vi på grönan, åt på thairestuarang, italiensk restuarang, prövade på laserfort och bara umgicks så mycket som vi bara kunde! Nu efter klassresan så har stämningen i klassen inte riktigt varit densamma, lite tjafs och lite dålig stämning hit och dit, men som tur är så slipper jag vara i centrum av allt dedär tjafset!
Btw, är hur trött som helst varje kväll och så, orkar inte göra nåt nästan, fast ikväll ska det bli andra bullar, tar nämligen på mej sköna skor och ska försöka gå nån lång sträcka! japp då vet ni vad som har hänt i mitt liv och vad som händer för stunden! bloggar inte lika ofta som förr men ska väl försöka förändra det! ;)
såhär glad var man idag! ;)

Kommentarer

  • Din kompis;) säger:

    Haha Ola du är så fin!:)<3

    2012-05-23 | 21:16:58
  • Fotograf Viktoria Wigenstam säger:

    Känner igen det där, kan gilla en bild under en period för att en morgon vakna upp och bara nämen va?! Hur kunde jag gilla den där? haha lustigt hur hjärnan fungerar :)

    2012-06-04 | 09:05:17
    Bloggadress: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: