SJUK

Kategori:

Hej där! Tusen år sen var det sen sist jag var här inne, haha! Tror jag ska försöka bli bättre på dehär, det är ju som kul samtidigt som det känns lite töntigt, hehe.
Sen sist jag blogga har jag ju börjat skolan, går samhälls då och just nu är vi fyra i min klass... Jag kan inte precis säga att jag är supernöjd med klassen men teorigruppen är riktigt bra! Men även om jag nu inte hamnade i den bästa klassen får jag väl tänka varför jag valde just den här linjen, utbildningen jag vill ha finns här! Nä nu ska jag inte låta så överdrivet töntig, hohoo...
Sitter hemma idag för är sjuk, snorar och hostar som jag aldrig gjort förut. Men ska försöka vila upp mig så jag får mig en rolig helg! Om jag hinner krya upp mig så ska jag upp till toppstugan och äta surströmming! Vi ser väl vad som händer med de. Skriver senare, peace out! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: