gomorron!

Kategori: Vardag

gomorron! mitt sommarlov kommer nog aldrig bli så att jag vänder på dygnet, jag jobbar ju för jämnan känns det som, nog för att det inte är det absolut jobbigaste jag har varit med om men ändå, skulle inte ha nåt emot att vakna lite senare, men aja jag överlever iaf! igårkväll var clara på besök här just när jag tänkte fara ut å gå en sväng, men då stanna ja hemma så idag ska jag gymma, ska köra så hårt att jag har träningsverk resten av sommarn! haha nä nu så ska jag bara chilla en halvtimma till sen börjar jobbandet!

Kommentarer

  • Saga säger:

    go ola go ola!!

    Svar: oj gud så långsam jag är på att svara, förlåt har inte bloggat nåt på tusen år, men ska försöka komma in i det igen! :D
    Ola

    2012-06-28 | 10:53:49
    Bloggadress: http://sagastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: