this is not a drive by!

Kategori: Vardag

hello mates, skön helgen har varit, spenderat tid med dom allra bästa människorna! har gjort allt från att baka scones till frukost till att spela pingis med homies! riktigt najs har det varit!
den här dagen har varit supermysig! steg upp i min egen takt, tog på mig myskläder och chillade först framför datorn, senare drog jag till järvträsk och träffade folk där, sen hem igen, drog hem till clara och har varit med henne i stort sett hela dagen, nu på ett tag ska jag ut och bli fotograferad, kommer bli fett najs! jag är osäker på om jag får bilderna eller så, ifall jag får dom delar jag med dom!
ja haha, det var nog det jag hade på hjärtat just nu, när fotograferingen är klar drar jag hem och läser snabbt igenom moppeboken eftersom jag har uppkörning imorron, håller alla tummar och tår att det ska gå bra! :)
såhär ser jag ut just nu, snabbtog bara nån bild så ingen riktig pose eller nåt... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: